قرار دادن تصاویر درون قابهای زیبا با AMS Software Photo Art Studio v2.75
نوشته شده توسط : mahdi k

 

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که عکس های خاطر انگیز زیادی را برروی کامپیوتر خود ذخیره کرده اید اما از ساده بودن و نداشتن افکت و جذابیت از دیدن مجدد آن ها خودداری می کنید اما آیا به این فکر کرده اید که به راحتی می توانید این عکس های خاطره انگیز را به تصاویری بسیار جذاب و هیجان انگیز تبدیل کنید؟ اکنون بازم هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی افکت ها و فرم های جذابی را به تصاویر خود اضافه کنید.

نرم افزار AMS Software Photo Art Studio که توسط شرکتPhoto Framing Software ارائه شده است نرم افزاری است برای افزودن افکت ها و فرم های بسیار زیبا و جذاب و ایجاد کارت پستال ها زیبا از تصاویر شما که به سبب داشتن بیش از ۳۰۰ آپشن برای زیبا سازی و تزئین تصاویر، به یکی از محبوب ترین نرم افزار ها در این زمینه تبدیل شده است. AMS Software Photo Art Studio همچنین با داشتن بسیاری از ابزار مورد نیاز شما برای پردازش عکس های دیجیتالی، ارتقا خودکار تصاویر، ویرایش تصاویر، ایجاد افکت ها و جلوه های ویژه، افزودن انواع قاب های کلاسیک، مدرن و غیره، افزودن دکوراسیون و لیبل و هزاران ابزار دیگر امکانات بی شماری را برای زیباتر کردن تصاویرتان در اختیار شما قرار می دهد. کار کردن با این نرم افزار به سبب داشتن محیطی ساده و کاربر پسند بسیار آسان و فراتر از انتظارات شما می باشد که این ویژگی آن نیز سبب می شود تا شما تنها پس از چند دقیقه به مهارتی فوق العاده در زیباسازی و تزئین تصاویر دست یابید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AMS Software Photo Art Studio v2.75 :
- امکان ساخت کارت پستال های بسیار زیبا و شیک
- امکان ساخت آلبوم از تصاویر
- امکان تغییر رنگ ها و ابعاد تصاویر
- امکان ایجاد افکت و فرم بر روی تصاویر تنها با چند کلیک ساده
- پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج
- دارای ۵ الگوریتم اتوماتیک برای بهبود کیفیت تصاویر
- دارای بیش از ۳۰۰ نمونه قاب,ماسک,کارت پستال و کولاژ و …
- دارای مجموعه ای عظیم از الگو های جدید
- رابط کاربری بسیار راحت و آسان
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

دانلود کنید




:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: قرار دادن تصاویر , قابهای زیبا , تصاویر , تصاویر , درون قابهای زیبا , زیبا , قرار دادن تصاویر درون قابهای زیبا با AMS Software Photo Art Studio v2 , 75 ,
:: بازدید از این مطلب : 890
|
امتیاز مطلب : 108
|
تعداد امتیازدهندگان : 35
|
مجموع امتیاز : 35
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: